آخرین اخبار
کد مطلب: 80777
امام جمعه لردگان:
وحدت، ايمان به خدا و ولايتمداري، رمز موفقيت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود
وقتی ماهواره در خانواده ها وارد شود تمام ارزش های ما از بین می رود
تاریخ انتشار : 1393/07/02
نمایش : 2952
در سومين روز از هفته دفاع مقدس صبحگاه مشترک نيروهاي نظامي و انتظامي و گردانهاي امام حسين(ع) و بيت المقدس با حضور مسئولين شهرستان و خانواده معظم شهدا همراه با رژه نيروهاي مسلح در سپاه ناحيه لردگان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان،امام جمعه لردگان در جمع نظاميان، بسيجيان، ايثارگران و خانواده هاي معظم  شهدا گفت: هفته دفاع مقدس هفته افتخار و سربلندي ملت ايران است.
حجت الاسلام انصاري افزود: بايد بيش از هرچيز، فداکاري رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را گرامي بداريم که با لبيک به  فرمان امام (ره)براي دفاع از آرمان خود لحظه اي درنگ نکردند و نام ايران اسلامي را در افق بيکرانه ها ثبت کردند.
وي افزود، اگر در دنياي امروز ما سربلند، ترس و واهمه نداريم و با تمام قدرت در مقابل تهاجمات دشمن ايستاده ايم اينها مديون امام(ره)، رزمنداگان، ايثارگران و شهداي هشت سال دفاع مقدس است.

امام جمعه لردگان گفت: وحدت، انسجام، قدرت گرفتن از خدا، روحيه ايماني و ولايتمداري رمز موفقيت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود.

حجت الاسلام انصاري امام جمعه لردگان افزود: در هشت سال دفاع مقدس ايران اسلامي در برابر تمام ابرقدرتها ايستاد و يک وجب از خاک خود را از دست نداد و اکنون اين تلاشها و پيشرفتها مرحون زحماتي است که در دوران دفاع مقدس کشيده شد .
وي اشاره داشت: ملت ايران گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب در برنامه هسته اي و مذاکرات تاکنون موفق بوده و دولت محترم هم تلاش مي کند تا حقوق اين ملت از دست نرود و با هماهنگي با رهبري کارهاي اين کشور را بپيش مي برد .
وي، با يادآوري برخي از نقشه هاي شوم دشمنان در طول ۳۵ سال از عمر با برکت حاکميت نظام جمهوري اسلامي ايران گفت: بدخواهان و دشمان اسلام  با حربه اي جديد سعي در فاصله انداختن بين مردم و حاکمان جمهوري اسلامي ايران را دارند که به فضل خداوند متعال، هوشياري مردم شهيد پرور ايران اسلامي و رهنمودهاي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي بازنده اين فتنه ها هستند.
انصاري در خصوص جنگ نرم دشمن گفت : دشمن در هشت سال دفاع مقدس نتوانست کاري از پيش ببرد و اکنون با جنگ نرم که همان ماهواره ها، موبايل ها و سي دي هاي مبتذل است سعي دارد به درون خانواده هاي ما رخنه کند، که بايستي مواظب بود و اين نقشه دشمن را دوباره نقش بر آب کنيم.

امام جمعه لردگان خاطرنشان ساخت: دشمنان اسلام مي خواهند با ورود ماهواره ها در منازل ما ارتباط با خدا، غيرت، احترام به ديگران، صفا و صميميت و روابط سالم را از ما بگيرند و در بين ما مدگرايي را ترويج دهند و مد مورد نظر خودشان را برما تحميل دهند.
وي خاطرنشان ساخت، وقتي ماهواره  در خانواده ها وارد شود تمام ارزش هاي ما از بين مي رود.
وي بيان داشت، ماهواره ايمان، اعتقادات، احترام متقابل زن و شوهر، احترام فرزند از پدر و مادر را از ما مي گيرد و روابط فاسد را بين جوامع و خانواده هاي ما ترويج مي دهد .
انصاري گفت: جا دارد ملت مسلمان ايران، خصوصاً مردم شريف لردگان در مقابل جنگ نرم دشمن و رسانه هاي ماهواره اي همچون دفاع مقدس تاريخ ديگري را در ايران اسلامي ثبت کنند.
وي در پايان از تمام مسئولين و نيروهاي نظامي و انتظامي، سپاهي و بسيجي خواست تا سعي در برداشتن ماهواره ها از خانه ها شوند و به جاي آن گيرنده هاي ديجيتال را به خانواده ها اهداء نمايند .

گفتني است در اين مراسم با شکوه يگان هاي رزمي سپاه، نيروي انتظامي و گردان هاي امام حسين (ع) و بيت المقدس از جلوي جايگاه رژه رفتند.

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس